• -
  • Natara - Bevezető kampány
    Új pezsgőmárka arculat és bevezető kommunikáció csomagolás design Outdoor és online kampány Már a csomagolás megtervezésekor is arra törekedtünk, hogy egy nem a pezsgőfősodorba tartozó, stílusos márka bontakozzon ki. A bevezető kampány szövegezése vagányságával egy challenger image-ét sugallja.  
  • Müpa x Máltai - Hangszobor kampány
    A kultúra maradandó, akár életre szóló emlékezetes élmény. Ha kultúrát ajándékozunk, örökre szóló élményt ajándékozunk.  A Müpa és a Máltai közös programjában kiválasztottunk néhány művészt a Müpa számos fellépője közül és felkértük Badicz Gyula szobrászművészt, hogy tervezzen egyedi, az előadók produkciója által ihletett műtárgyakat, amelyek később a máltai szeretetszolgálat nehéz sorsú embereket foglalkoztató tiszaburai asztalosműhelyében készültek el. 24 egyedi, hanghullámot idéző szobor született, melyeket a művészek kézjegyükkel láttak el. A szobrokból álló interaktív kiállítást az adventi időszakban volt látogatható a Müpában. A kiállítás egyben a Máltai Szeretetszolgálat online aukciójának bemutatótermeként is szolgált. Az árverésen befolyt összeg a tiszaburai asztalosüzem fejlesztését segítette.  
  • Eszközök:
    • image spot
    • közterületi kampány
    • esemény
    • online kampány
    Díjak:
    • EFFIE ezüst
    • RGB red
    • Hipnózis ezüst

     

  • Cif - Ragyogjon Magyarország! Program
    Tiszta környezetben mindannyian jobban érezzük magunkat. Ez a felismerés hozta létre a Cif Ragyogjon Magyarország Programot, amelynek célja közösségi élettereink felületeinek a megtisztítása. Ezáltal a közterek, parkok, homlokzatok, térplasztikák visszanyerik eredeti vonzerejüket, és a hétköznapok apró örömforrásaivá válnak az ott élők számára.
  • Kampányelemek:
    • Programindító aktivitás: Gyermekvasút megszépítése munkatársakkal, érdeklődő civilekkel, Magyarósi Csaba influencer együttműködésével.
    • Pályázat civil kezdeményezések részére.
    • Zsűri és közönségszavazás.
    • Megtisztítás és annak dokumentálása.
    Integrált kommunikáció:

    épületháló, banner, sajtóhirdetés, TV spot, járműreklám, Facebook aktivitás, pályázati weboldal, átfogó PR kommunikáció, közösségi esemény, csomagolás

     

  • Hungaria - A márka első reklámfilmje
    A Hungaria egy trendi, a klasszikus pezsgős sztereotípiáktól mentes, divatvilághoz illő pezsgőmárka. A márka első imázsfilmje ennek megfelelően a nagy divatmárkák formanyelvét használja. A szereplők nemzetközi divatmodellek, akik külön erre az alkalomra alkotott ruhakölteményt viselnek. A Várkert Bazár mint helyszín nem egy elcsépelt turistalátványosság, hanem egy izgalmas, félig-meddig ismeretlen tér, ahonnan elegánsan mutathatóak be Budapest emblematikus nevezetességei.  Ennek a különleges világnak tökéletes kiegészítőjeként szerepel a filmben a Hungaria Pezsgő.
  • Alkotók:

    Megrendelő: Törley Pezsgőpincészet
    Produkció: Umbrella
    Rendező: Kiss Rudolf Péter
    Operatőr: Erdély Mátyás
    Stylist: Poppre Orsi
    Smink: Tombor Sarolta
    Fodrász: Gepárd
    Vágó: Lehel Olivér
    Zeneszerző: Seres Bálint
    Ének: Stáhl Barbara

  • Cofidis Magyarország - Megújuló Hitel animációs szpot
    A Cofidis 2016 decemberi promóciójánál az volt a célunk, hogy kiemelkedjünk az évvégi médiazajból és különbözzünk a pénzpiac hasonló tartalmú kommunikációs megoldásaitól. Erre a legalkalmasabb megoldásnak egy egyedi karakterekkel operáló animációs film megalkotását találtuk. A szpot merész formanyelvet használva mesél a családok ilyenkor szokásos problémájáról, az évvégi kiköltekezésről.
  • Alkotók:

    Megrendelő: Cofidis magyarországi fióktelepe
    Produkció: H and H Film
    Karakteranimáció: Csiszár László
    Scene animáció- compoziting: Radványi Norbert
    Karakter és animációtervező-rendező: Szabó Attila
    Zene: Berkes Gábor
    Művészeti vezető: Lóránt Attila
    Animációs/utómunka stúdió: Post Edison

  • Médiaunió - Jó embert keresünk
    A Médiaunió Alapítvány „Jó embert keresünk – Keressük Magyarország példaképeit” című kampányában igazi hétköznapi „hősöket” igyekeztünk felkutatni. Olyan ismeretlen, mindennapi embereket, akiknek tettei elismerésre méltóak, társadalmi, közösségi szerepvállalásuk példaértékű. A keresésben ismert példaképek voltak segítségünkre. A zsűri által kiválasztott embereket ismert magyar filmrendezők mutatták be, különböző felfogású etűdökben.
  • Alkotók:

    Megrendelő: Médiaunió Alapítvány
    Produkció: H and H Films
    Rendező: Loránt Attila, Szabó Simon, Kocsis Ágnes, Novák Erik, Timár Péter, Salamon András

  • Törley - Törley Excellence
    A Törley Pezsgőpincészet új kategóriával bővítette kínálatát: az úgynevezett fajtapezsgővel. A különleges termék kommunikációja különleges megoldást érdemelt. Egy itthon ritkán látható, grandiózus filmet álmodtunk meg, amely egyszerre szól a Törley pezsgő sikertörténetéről és a hétköznapokban betöltött, az emlékezetes pillanatokat megédesítő szerepéről. A hitelességet messzemenően szem előtt tartó forgatást rendkívül aprólékos utómunka követte, amelynek során a Törley gyárat a semmiből építettük fel korabeli fotók alapján.
  • Alkotók:

    Megrendelő: Törley Pezsgőpincészet Kft.
    Produkció: Umbrella
    Rendező: Szász Attila
    Operatőr: Nagy András
    Stylist: Butor Kriszta
    Smink/haj: Hortobágyi Ernella
    Vágó: Hargitai László
    Animációs rendező: Benyó Zoltán

  • Chio Intense GameOn kampány - Új íz bevezetése nem hagyományos módon
    A kampány első hullámának fő eleme online video sorozat volt általunk kitalált party játékokkal, majd az erre épülő social media aktiváció során user generated contentek létrehozását jutalmaztuk nyereményekkel.
    A kampány influencer és rich média támogatást kapott.